هرمي نفسي من برج القاهرة هدير عبدالرازق تكشف محاولتها الإنتحار للمرة الثالثة

هدير عبدالرازق , جدل واسع أثارته البلوجر المصريـه منذ أيام على منصات التواصل الإجتماعي و على محركات البحث وذلك بعد أن تم نشر مقطع فيديو ها خادش للحياء و عادت البلوجر مرة أخرى لكي تثير الجدل بنشرها صورة ها على حسابها على موقع إنستجرام توهي تظهر فيه محاولتها لإنهاء حياتها .

هدير-عبدالرازق-تحاول-الإنتحار

هدير عبدالرازق تحاول الإنتحار للمرة الثالثة

و في منشور لها على خاصية الإستوري على إنستجرام قامت البلوجر بعرض صورة وهي تظهر يديها ملفوفتين وكتبت عليها تعليق دي تالت محاولة فاشلة علشان إنهي حياتى مش مهم إن كنت كافرة و لا … أانا مش عارفة أفهم ليه ربنا مش عاوزني أروح ليه انا حاسة إن أنا محكوم عليا بالإعدام .

هدير عبدالرازق
هدير عبدالرازق

هدير عبدالرازق هرمي نفسي من برج القاهرة

و أكملت تعيقهاا قائلة بطلوا تنشروا أكاذيب بإسمى و بطلوا توزعوا صورى في المحاولة الرابعة أنا هنهي حياتى من برج القاهرة أنتم معندكوش إنسانية و لا عندكوا دين … و بغض النظر عن أخطائى انا لا أستحق ذلك علشان الشخص اللي كان معايا في الفيديو هو زوجى و مش مجرد شخص عابر .

 

 

2018 4 8 10 47 37 884 186

و أما بشأن الفيديو المثير للجدل فقد أوضحت البلوجر قائلة اأنا مصدومة من الفيديو اللي منتشر و مش هنكر إن هو بتاعي بس أنا لا أعرف كيف قد تم تسريبه و هاتفي الذى استخدمه في البث ما زال بحوزة النيابة و أنا قدمت بلاغ في مباحث الإنترنت علشان ااتحقيق في الموضوع .

و اكملت قائلة الشخص الذي كان معايا في الفيديو هو زوجى السابق و أحنا أتجوزنا فى سنة 2021 و لكن أنا لم أعلن عن زواجنا علشان هو امر شخصي و أحنا إتطلقنا من سنة .