تحذف صورها وتدعو على طبيب التجميل.. ريهام سعيد تستغيث بضياع مستقبلها

في إجراء غريب من نوعه قامت ريهام سعيد بحذف جميع صورها على منصات وسائل التواصل الاجتماعي، وجدير بالذكر أنها في حالة غضب قوي جدا؛ حيث أن عملية التجميل الأخيرة قد شوهت ملامحها.

 

رسالة ريهام سعيد إلى طبيب التجميل

وجهت ريهام سعيد رسالة إلى طبيب التجميل، وقالت أن حياتها قد دُمرت بسبب ما قام به في ملامحها، وأكدت أنها قامت بمسح صورها بسبب أنها غير قادرة على مشاهدتها، و استرجاع ذكرياتها القديمة.

 

تصريحات ريهام سعيد

قالت ريهام سعيد نصا: “”أنت دمرت حياتي ده ولا عشان ميديا ولا قضايا أنت لازم تعيش وأنت فاهم إنكً دمرت حياتي ومستقبلي أنا مسحت الصور القديمة لأني مش قادرة أشوفها وأشوف أد أيه أنت دمرتني وأد أيه أنا كنت جميلة، ولا قادره أشوف صوري الجديده لأني مشوهه ومش أنا”

 

رسالة مؤثرة من ريهام سعيد لطبيب التجميل

أكملت ريهام سعيد تصريحها المؤثر وقالت: “قريت تقرير الطب الشرعي؟ قريت أن في خطأ طبي؟ قريت اني مشوهه ؟؟؟؟.. حسبي الله ونعم الوكيل فيك ربنا ينتقم منك يارب وأي حد بينصرك عليه، أنا ولا حسه اني ست ولا حسه اني عايزه أعمل حاجه أنا انتهيت وانت السبب، قالوا لي ماتمسحينش كل الصور وكل حاجه عشان هاتخسري متابعين طب أعمل أيه وشي ضاع هايتابعوا واحده مشوهه ؟؟؟ ليه”.

ريهام سعيد تدعو للتوقف عن التنمر على شكلها

أضافت ريهام سعيد تصريحات قوية وجهتها للمتابعين: “أنا كدة كدة خسرت هويتي بعد ما ضيعت عينيه مفيش أغلي من كده هاخسر، ماعداش يوم من غير ما أبكي من الحزن على إلى انت عملته فيه ذَرْهُمْ يَخُوضُوا وَيَلْعَبُوا حَتَّىٰ يُلَاقُوا يَوْمَهُمُ الَّذِي يُوعَدُونَ }:صدق الله العظيم”.وتابعت: “بقالي ٨ شهور يجري في القضايا ولسه ماوصلتش لحاجه بس أوعدك الحق راجع وأكيد في يوم هاتحس أنت عملت فيه أيه أنا بستغيث باي دكتور شريف يقدر يحسن وشي مش للدعايه ولا المتاجره بيه، يا رب يارب يرزقني بدكتور يحييني بعد ما الدكتور ده موتني”.. أرجو أن التعليقات المجرحة على شكلي تقف لأن مفيش فأيدي حاجه أعملها”.

ريهام سعيد تدعو للتوقف عن التنمر على شكلها

ريهام سعيد

نلاحظ أن ريهام سعيد قد أصبحت غير قادرة على مواجهة الناس رغم قوتها، وذلك بسبب أن ملامحها قد تغيرت بشكل كبير بعد عملية تجميل فاشلة على يد طبيب لبناني، قد قدمت ضده العديد من الشكاوى.